четвртак, 31. децембар 2015.

Srećna Nova 2016

I dok se završava jedna( meni lično -godina najvećih životnih iskušenja, ali sam iz nje i mnogo naučila o prijateljstvu, razočarenjima, ljubavi, davanju, disciplini koja mi je nedostajala) i dolazi Nova 2016, red je da se nasmejemo, red je da poželimo želje i da budemo deca i da se vratimo u detinjstvo, da raširimo ruke i čekamo Deda Mraza, da pogledamo u nebo i kažemo" želimo da budemo srećni i ispunjeni".Jer previše je tuge, i i bola na ovoj planeti Zemlji, želite, pomislite i biće tako.Psihologija uma je čudo, o čemu razmišljaš direktno oseti univerzum i vrati te na to što misliš.Imala sam iskustva da to osetim ovih dana.Elem, ljudi,  želim vam puno zdravlja( verujte ono je najbitnije, ja sam tu rečenicu ponavljala poslednjih mesec dana kada sam shvatila da stvari mogu biti i drugačije), da volite i budete voljeni( to vam uvek govorim, nema nesrećnih emocija, volite sebe, prenosite ljubav na druge i dobićete ih), i ostanite uvek svoji, sa svojim stavovima, i osećanjima jer vi ste sebi najbolji prijatelji.Raširite ruke, pogledajte u nebo, mesec i sunce, veneru i mars i zamislite i nemoguće, jer sve može biti moguće.Ne zaboravite sebe nikad, a usmerite se tamo gde pripadate.Budite uvek ono što ste vi, a ne drugi.Izbacite rečenice " moram, žurim, sad ću, obećavam", živite spontano.

Nova 2016 po pitanju zvezdanog neba doneće nam uticaj tranzitne Venere u strelcu koja će optimistično pokrenuti idealizam i unutrašnju snagu, ali savet je ne preterujte, nada uvek postoji, ali je bitno da u svemu učestvujete na ličnom nivou.Mars će biti veoma zanimljiv sa ulaskom u znak Škorpije i samo raspršiti strasti, oluje, ali i doneti hrabrost koja nam je poslednjih dva meseca i bila potrebna.Jupiter se vraća retrogradno i nekako nas vraća na početak priče šta trebamo da promenimo.Uran je krenuo direktno i potpuno menja stvari ispod površine.Merkur će biti na prelazu iz Jarca , krakotrajno ka Vodoliji i onda krenuti retrogradno do kraja januara.Mnogo nezavršenog će ipak morati da se odradi.Neki stari problemi i misli ponovno morati da se stave u centar svega.Sve u svemu, početak Nove 2016 nas vraća na neki novi početak.

Godišnji horoskop za ovu godinu ću vam pokloniti na ovom blogu, ali me nemojte pitati koji će to biti datum,.Trudicu se da bude što pre, ali sve zavisno od okolnosti.Želim vam mnogo poljubaca, zagrljaja, mnogo smeha i izbacivanja suza, promena i pozitivnog ludila, i zahvaljujem vam se što me pratite 4 godinu zaredom.Poklanjam vam moju omiljenu pesmu i pišemo i radujemo se nebu u 2016:-))))



Srećna Nova 2016, vaša Nataša Luna

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Архива чланака

Autorska prava

Copyright by Natasa Paunovski