четвртак, 15. март 2018.

DNEVNA DOZA LUNE -15.03.2018.

Merkur opozicija moj Saturn.Razmisljala sam juče kad sam sebi dodelila free da me ovaj aspekt ne može iznenaditi nikako, jer nemam ništa značajno da radim osim da odem da potpuno promenim boju kose i odem napokon u bioskop sa kumom posle toliko vremena.Stavila sam slobodan dan, malo morgen, od jutra je zvonio telefon, tražila sam termine, pisala, premeštala, a retro Merkur je stigao kod mene ranije.Iako ovaj aspekt donosi strahove, blokade i brige nisam ih imala osim nedostatka vremena.Kao da je nebo videlo moj pokušaj da se odmorim i namestilo mi što više obaveza, od toga da mi kuvanje nije najbolje uspelo, a boja kose je bila totalno wow promena, da uplaših komšinicu na trafici.Krenusmo mi u bioskop sa zakašnjenjem, i isteče nam rezervacija, mladić ispred nas kupi poslednju slobodnu kartu i krenu Saturn u glavi da" mulja".Ipak , stigosmo na drugu projekciju istog filma uz pomoć moje sposobne kume Ovna koja je prebrojala koliko će trajati hit reklame pre početka filma, ali i taksiste koji je jurcao kao da treba nas dve da se pojavimo na premijeri kao glavne junakinje slušajući moje primedbe kako to nije fer da ti ne uvaže rezervaciju kad kasniš, zamislite moje konstatacije, ko je kriv ima pravo da se ljuti:-.Bilo je smešno kako smo ušle u salu kao da nemamo karte, a još smešniji mladić na blagajni koji nam je rekao da je film počeo uveliko, pa šta, mi smo žene zmajevi, sve stižemo:-))..Napokon se opustismo uz Bikovića i njegovu divnu partnerku ,i da posle filma naručimo klopu, ne, dobismo pola porudzbine, na kraju smo se smejale i išle ulicom kao "pijane" koliko smo se tresle zapravo više od mojih baksuznih poteza juče da obične i jednostavne stvari deluju kod mene kao filmska priča, zamislite još da sam išla sama kako bi to tek bilo smešno.Kaže meni kuma juče" slušaj ti treba da napišeš knjigu, i tek je onda smeh krenuo kakva bi to tek knjiga bila sa Luninim stalnim dogodovštinama ili kako rade aspekti jednog astrologa- odličan primer vam dajem:-))".E tako rade aspekti od juče, posebno sa ovim Saturnom koja obožava organizaciju...P.s. dok sam pisala uvodni deo imala sam prekid neta više puta, tako da aspektu  Merkur/Saturn nije bilo kraja...Dobar dan danas...Nebo, ništa ne planiram, puštam te da me voliš danas:-))


Mesec u Vodoliji do 11:13am kada prelazi u vodeni, maštovit, emotivni, ženski promenjiv znak Ribe.Neka mirnija energija skrivene romantičnosti, povremene potištenosti, ali inspiracije i unutrašnje intuicije.Smanjenje tenzije i osećaj potrebe za mirom, poetična energija i povećana zaljubljenost i idealizacija.

" Moraš da prodješ najgore da bi doživeo najbolje" -Miloš Biković

4:35am: Mesec u Vodoliji u sekstilu sa Uranom u Ovnu na 26,35 stepenu: Uran u blizini zvezde Al Ferg, donosi odlično vreme za rad, jaku motivaciju, potrebu za nezavisnošću, originalnost, pojačanu želju za promenama, neki vid adrenalina.Manja osetljivost cirkulacije, moguće prolazne migrene, nesanice.Odlično vreme za učenje.Na emotivnom nivou jaka privlačnost, telepatija, čudna povezanost.

8:34am: Mesec u Vodoliji sekstil sa Marsom u Strelcu na 28,38 -Mars  na zvezdi Akumen, odlično vreme za pokret, akciju, sport, takmičenja, učenje, menjanje stvari, može doneti emotivne nagle situacije, brzopletost.Dobro vreme za čišćenje, prodaju nečega.Odlično vreme za druženje.Može biti neke brzine, i osećaja žurbe da se završe oabveze.Na emotivnom nivou jaka privlačnost, jako ostavljanje utiska, ubedljivost, samopouzdanje.Vreme snage, unutrašnje motivacije, optimizma, posebno srećnih okolnosti preko bliskih osoba koji žive daleko.

11:13: Mesec prelazi u vodeni znak Ribe.Mašta, ljubav, tajne, skrivanje, predosećanja, povremen umor i osetljivost vena, peta, depresija.U pojačanju zaljubljenost i gledanje kroz ljubičaste naočare.Povećani kreativni podsticaj i snaga.Bežanje u svoj svet.Povremena razočarenja i veća očekivanja.Strah od bolesti.Hobiji mogu pozitivno uticati na psihu.U povećanju poročnost, boemska energija, pasivnost, usporenost, povremena konfuznost.

Mesec u praznom hodu do 14h( sklonost lakim suzama i potištenosti, odloženim obavezama ili zakašnjenima zbog lenjosti, usporenosti.Apatija, osećaj stajanja u mestu.Greške u poslu, pazit na dokumenta, lične stvari, paziti na koncentraciju.!)

18:35: Mesec na zvezdi Sadalmelik(3,46 Riba) - pojačane intuitivne sposobnosti koje mogu pomoći u proceni kroz okruženje i datu situaciju u kojoj se možete naći.Odlično vreme za posete, krakotrajna putovanja, psihologiju, sve vrste terapija/saveta.Ovo je srećna zvezda u sazvežđu Vodolije koja može doneti neki vid zaštite, dosta smeha, pokreta, dosta telefoniranja, odlična za fotografiju, stavljanje slika, slanje emailova, jednu matovitu mentalnu stranu.Mogućnost važnih poziva.Sklonost otkrivanju tajni.


Odmah iza nje Mesec na zvezdi Fomalhaut(3,52 Riba) -donosi odlično vreme za pisanje, dizajn, nauku, emotivne poruke, jake vizije.Ipak ova značajna zvezda, jedna od 4 kraljevske zvezde Persije može povećavati u ovo vreme prevare, laž, manipulaciju, pa se ne treba osloniti samo na spoljne uticaje i druge, već na sebe i svoj osećaj.Neobične emotivne okolnosti i povezivanja.

21:22: Mesec na zvezdi Deneb Adige(5,20 Riba)  posebno odnose odlično vreme za plodnost kroz materinstvo, planiranje porodice, zaljubljenost,ali veoma srećno vreme za decu, obrazovane institucije, kreativne delatnosti, učenje stranih jezika, ali na profesionalnom nivou dobre prilike kroz novac.Neke nagrade neba mogu biti posebno jake.Vreme oko ponoći donosi približavanje Meseca ka zvezdi Sadahbia(6,43 Riba) koji povećava dosta skrivenih odnosa, ali neočekivanih emotivnih preokreta.Povratak osoba iz prošlosti.Odlično vreme noći kroz nove projekte i početak važnih poslova.

Astro -Vremeplov

Terence Trent D Arby rodjen 15.03.1962. multitalentovan muzičar, rodjen u znaku Riba sa Mesecom u Raku.


Eva Longoria- glumica i model, jedna od najharizmatičnijih lica, rodjena na današnji dan 1975 u znaku Riba sa podznakom u Škorpiji i energičnim Mesecom u Ovnu.


Washington glavni grad Sjedinjenih Američkih država, rodjen i osnovan na današnji dan 1791 u znaku Riba sa podznakom u Devici i Mesecu u znaku Raka.


#currentmood#beyonce#allnight#moon in pisces#

Natasa Paunovski


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Архива чланака

Autorska prava

Copyright by Natasa Paunovski