четвртак, 6. јун 2013.

VIZIONARSKI SANJAR NEPTUN U RIBAMA

Vizionarski sanjar -Neptun menja kretanje i od sutra 7.06.(10.27am) praviće retrogradni hod sve do 13. novembra(19:43) kada će krenuti direktno.Merkur u znaku Raka se sprema za ozbiljan okršaj sa  RPlutonom u jarcu i Uranom u znaku Ovna, dok Venera sija u raku praveći trigon sa Saturnom i Neptunom.


Uticaj tranzitnog R Neptun u znaku riba preko 12 astrološkog polja-


„ Probudio sam se umoran misleći na stvari koje sam propustio.Sentimentalnost ovih dana raste i pokušavam da mislim na dobro.Dom je oaza mira gde mogu da se okrenem   dobrim mislima i ravnoteži kroz ljubav i potrebe mojih ukućana.Nedostaju mi oni koji su daleko od mene, ali smo povezani stalno –mislima.Podrška porodice mi je važna ovih dana jer znam da ću prebroditi teške misli, greške iz prošlosti, idealizaciju ljudi, negativan naboj tudjih misli a da me to ne pogodi lično, već da u svemu nadjem smisao i još jednu lekciju.Vraćanje na detinjstvo, bakinu kuhinju u kojoj miriše kompot od šljiva i lenja pita, sećanje na orah koji je zaklanjujući nas štitio od sunca koga više nema, budi jednu malu prazninu , ali i nostalgiju.Sukob emotivnog i nerealnog stvara potrebu da se ovih dana povučem, posmatram, nalazim smisao svakodnevnice koja će me učiniti srećnim u ljubavi najmilijih, mog nevinog deteta ili duhovitog partnera..Povećanje pobuna, elementarnih nepogoda na televiziji, ličnih okršaja  na društvenim i javnim  mrežama i povećanja loše destruktivne energije praćene instrukcijama Plutona nekako stvara unutrašnji pritisak od kojih želim ovih dana da se povučem, ali saosećam sa svim ugroženim ljudima.

.Moj dragi Neptune, hvala ti na molitvama, i vizijama, znam da ćeš me vratiti na one stare greške, vreme maštanja i nerealnog ali i jakih predosećanja.Vraćaš me na ispravljanje onog što sam želeo da zaboravim, kao i na ljude koje ne želim da vidim jer sam želeo da ih zaboravim.Ali hvala ti na snazi koju ću ponovo povratiti i želji da me ponovo usmeriš na pravi put dolaska do svojih snova.Znam da ću mnogo maštati, imati svest humanosti, ali i svest konfuznog i nerealnog.Pokušaću da prihvatim stvari koje dolaze, da bi naučio ono što sam propustio.Osetljivost na uticaje drugih, povlačenje, nalaženje svog mira i sveta činiće me srećnijim, ali zatvorenim za javnost..Potreba za proučavanjem karme praćena istinskim doživljajima je ono o čemu razmišljam ovih dana.Znam da ništa nije slučajno...Pokušavam da pomirim nepomirljivo, ali svestan sam da moram da ispravim greške i krenem putem mudrosti- prihvatam i tu lekciju..Pojačana mističnost.Snovi koji me upozoravaju na promene i jaki instikti.Potreba za proučavanjem unutrašnjeg, iako problema sa sopstvenim identitetom naći ću u okruženju dragih i bliskih.Radujem se onima koje dugo nisam video i koje ću uskoro videti.Radujem se kada čujem da su oni koje sam voleo dobro.Slušaću svoju intuiciju i svoje srce  jer znam da za mene dolazi „ moje Sunce“.

N.P.


slike:  slikar Vladimir Dunjić




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Архива чланака

Autorska prava

Copyright by Natasa Paunovski