субота, 3. децембар 2022.

Dnevna doza Lune 3/4.12.2022


 Ne znam za vas, ali ja sam se osećala sinoć kao da me neko dobro prebio. Moj takmičarski duh vezan za moj podznak pravio je baš žarište, a moj znak voli svoj narod, pa eto ti reakcije i emocije. Morala sam da se ispraznim gledajući ozbiljnu nepravdu i pojavu fašizma, i sada sam dobro.

 Lepa stvar je juče bio moj razgovor sa vama na instagramu i posle razgovora sam razmišljala koliko mi to prija i koliko je to vredno ne samo za moj posao, nego kontakt sa ljudima koji vole vaš rad i samu astrologiju.

Ali danas je nov dan. Subota, 3.12. nosi pozitivne aspekte Meseca. Mesec iza ponoći u pozitivnom aspektu sa Suncem može doneti dozu optimizma, dobre energije, balansa izmedju duše i tela, osećanje pokreta. Važniji aspekti tokom ovog dana su od 14:12 su sekstil izmedju Meseca i vladaoca retrogradnog Marsa koji mogu pokrenuti borbenost, hrabrost, smelost, intezivne i jake energije, srećno vreme da se baš pokrenete i nešto dobro uradite za sebe. Možete i započeti nešto novo i da vam to daje dozu sreće. Samo danas ne treba stajati u mestu i čekati da nešto padne sa neba. 

Sekstil izmedju Meseca i Jupitera od 18h posebno nosi dozu zaštite, ko radi i dobro vreme za zaradu, neke korisne razgovore i sastanke, kontakte sa inostranstvom, dobro vreme za učenje ili edukaciju, a ceo dan je odličan za sport ili fizičke aktivnosti. Danas posebno možete prepoznati lične priroritete, koje možete staviti na planer svojih ciljeva u ovom mesecu.

Ja sam vam u ins live i preporučila da je ovaj mesec odličan za planiranje i postavljanje konkretnih ciljeva. Izbegavajte da idete okolo naokolo, ili to možete i odmah pokrećete ili niste spremni i čekate pravo vreme za sebe. 

Trigon izmedju Meseca i Merkura i Venere od 21:55 nosi vreme odlično za izlaske, zabavu, društvene odnose, putovanja, a u ovo vreme mogu stići i neke važne vesti, i može biti jako dobro vreme za trgovinu, prodaju, konstruktivan rad, pisanje, koncerte i sl. Sve u svemu tokom celog dana imamo podršku Meseca koji treba da se okrene ličnom razvoju i osluškivanju svojih želja. Retrogradni Mars nosi definitivno osećanje promenjivosti u našim mislima, pa ako vam krene sumnja, strah, samo promenite energiju! Posebno srećno vreme za upoznavanja, ljubav. 


Nedelja, 4.12.- od 1 sat posle ponoći donosi da Neptun kreće direktno sa 22 stepena znaka Riba. Njegov direktan uticaj pokreće da se suočite sa maštom, strahovima i unutrašnjim problemima i negde pomognete sebi. Svakako pokreće kreativne sposobnosti i dolazak do istine. U porastu veće duhovne vrednosti. ( Sa pokretanjem Neptuna direktno, na nebu ćemo imati dve retrogradne planete Mars i Uran). Da vas podsetim Neptun je krenuo retrogradno od 28.07 ove godine. Njegovo direktno kretanje može doneti jaču povezanost sa sopstvenom sudbinom, iako možemo još imati kolektivne maglovitosti.

 


Jutarnji časovi mogu biti praćeni osetljivim aspektom izmedju Meseca iz znaka Ovna i Plutona, ali posebno kvadrata Venere i Neptuna koji donosi iskrivljenu sliku vašeg odnosa, sumnje, neiskrenost, preveliku idealizaciju i naivnost. Opreznost sa novcem i ličnim stvarima, ali obratite pažnju na obećanja od nepoznatih osoba! Emotivni odnosi magloviti! Neki vid destruktivnosti sa jedne strane i velike senzitivnosti na psihološkom nivou može voditi emotivnim " bolestima"  i forsiranju ili preteranom žrtvovanju ka nečemu što sami osećate da ne ide. Ovi aspekti lakše mogu ići kroz posete, kreativniji, duhovniji rad, meditacije ili nešto sl. Vrlo je važno da odpustite stare rane i da prihvatite stvari kakve jesu, ali da pokušate da budete objektivniji i da ne pravdate loše postupke drugih. Veoma je važno kome se poveravate i kome možete verovati, jer u porastu mogu biti prevare/ izdaje, poročnost, mazohistička dela. 

Mesec prelazi u znak Bik od 12:40 i donosi da nedelja može da počne i da se okrenete kuvanju, porodici, hobijima, kućnim ljubimcima i malo dopustite da se odmorite i napunite baterije.  Mesec se dobro oseća u znaku Bika a kroz uticaj i Venere u znaku Strelca može pokrenuti spontane i dobre situacije, plodnost, sreću i sigurnost kroz dom, porodicu i ljubav, kao i potrebu za stvaranjem ili rastom nečega. 



Srećan vikend - Astro Luna

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Архива чланака

Autorska prava

Copyright by Natasa Paunovski